Thursday 30 March 2017

Me Woh Shajar tha

میں وہ شجر تھا
کہ میرے سائے میں بیٹھنے اور شاخوں پہ جُھولنے کی ھزاروں جسموں کو آرزو تھی
زمیں کی آنکھیں درازیء عمر کی دُعاؤں میں رو رھی تھیں
اور سُورج کے ھاتھ تھکتے نہیں تھے مجھ کو سنوارنے میں
کہ میں اِک آواز کا سفر تھا
عجب شجر تھا
کہ اُس مسافر کا منتظر تھا
جو میرے سائے میں آ کے بیٹھے تو پھر نہ اُٹھے
جو میری شاخوں پہ آ کے جُھولے تو سارے موسم یہیں گزارے
مگر وہ پاگل ھَوا کا جھونکا، مگر وہ پاگل ھَوا کا جھونکا
عجب مسافر تھا رہ گزر کا
جو چھوڑ آیا تھا کتنے سائے
جو توڑ آیا تھا کتنی شاخیں
مگر لگا یُوں کہ جیسے اب وہ شکستہ تر ھے
وہ میرے خوابوں کا ھمسفر ھے
سو میں نے سائے بچھا دیے تھے
تمام جُھولے ہلا دیے تھے
مگر وہ پاگل ھَوا کا جھونکا، مگر وہ پاگل ھَوا کا جھونکا
عجب مسافر تھا رہ گزر کا
کہ لمحے بھر میں گزر چکا تھا
میں بے نموُ اور بے ثمر تھا
مگر میں آواز کا سفر تھا
سو میری آواز کا اجر تھا
عجب شجر تھا
عجب شجر ھُوں
کہ آنے والے سے کہہ رھا ھُوں
اے میرے دل میں اُترنے والے
اے مجھ کو شاداب کرنے والے
تجھے مِری روشنی مبارک!
تجھے مِری زندگی مبارک!!

No comments:

Post a Comment

Shaam K Pech O Kham

شام کے پیچ و خم ستاروں سے زینہ زینہ اُتر رہی ہے رات یوں صبا پاس سے گزرتی ہے جیسے کہہ دی کسی نے پیار کی بات صحنِ زنداں کے بے وطن اش...